Известие

Collapse
No announcement yet.

колеги имам проблем помагаите ако можете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • колеги имам проблем помагаите ако можете

    alfa romeo 1.9 jtd!!!значи колата си пали, върви си добре ама до 3000 оборота и дотам след това само ръмжи настъпвах я по магистралата и повече от 3000 оборота и 140 километра неиска да дигне откакво може да е това? предварително благодаря...
    Last edited by tanka; d.m.y г., 22:07.
    alfa romeo 145 1.9 jtd 2000г.

  • #2
    откачи дебитомера и пробваи ! мойта беше така 130 лв и стана куршум. НО с откачен дебитомер върви по добре
    146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
    145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

    Comment


    • #3
      Колега,гледам,че си нов.Напиши си отдолу каква ти е колата,за да не хвърляме боб.Виш си въздушния филтър и горивния филтър.Може да е и от нафтата.Успех във Форума
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        филтъра ми е някакъв спортен и е чисто нов, горивния също ми е сменен.а колата ми е lfa romeo 1.9 jtd
        alfa romeo 145 1.9 jtd 2000г.

        Comment


        • #5
          Виж didko_boy какво ти е писал по-горе цената на дебитомера е същата и за твоя двигател. всъщност, за 145/6 1.9 жтд и 2.0тс дебитомерът е един, доколкото знам
          Last edited by trustworthy; d.m.y г., 23:07.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
            откачи дебитомера и пробваи ! мойта беше така 130 лв и стана куршум. НО с откачен дебитомер върви по добре
            Ха , така tanka!Видя ли какво стана!Добре,че прочетох профила ти.А сега сериозно.Най - вероятно е горивото.От него може да ти се е запушил и горивния филтър.Ако има и вода в него,направо става неприятно.Наложително е много бързо да го източиш и промиеш системата с добро гориво.Ако чакаш може да ти отидат и дюзите.Не се шматкай!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Може би моето предложение ще е най смахнатото в целия форум но.

              Значи колега преди време имах същия проблем с моята печка която е ТД и почти няма електроника.
              Когато почвах да я настъпвам се истрелваше тегаво и а когато стигнеше до 3000об./мин. започваше едно глъхнене на двигателя и от части си повишаваше и шума на мотора.
              Също при потегляне на светофар се получаваше и леко притрисане на колата.
              Ходих по майстори и слушах историй от рода-ми може дюзите да пикаят ,може турбината да е заминала,тя помпата ти е за ремонт и т.н.
              Предположих ,че най вероятно за да прави такива изпълнения не и стига гориво ,смених горивния филтър но нещата не се промениха.

              Та така за откаченото ми предложение.
              1.во Отиди някаде където има пистолет за обдухване.
              2.ро Отвори си капачката на резервоара и предния капак.
              3.то разкачи мъркуча който идва от резервоара и отива в горивния филтър.
              4.то Пъхни пистолета в маркуча и надувай в обратна посока към резервоара докато не започне да излиза синкав пушек от резервоара.
              5.то смени горивния филтър.
              6.то пали и пробвай дано да е от това.

              Защо е цялото това упражнение?
              Защото при турбо дизела сондата която е в резервоара има една цедка която е доста ситна и се запушва много лесно.
              Защото при нашите горива се отделя нещо като киша в резервоара която задръства тая цедка и като цяло горивната с-ма.

              При моята проблема се реши след тази маниполация ,дано и при теб да се получи.
              Last edited by RokFort; d.m.y г., 00:59.

              Comment


              • #8
                При хвърлянето на боб и моя клони към масметър.Откачи му буксата и пробвай,а най добре отиди на диагностика.
                Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
                  Може би моето предложение ще е най смахнатото в целия форум но.

                  Значи колега преди време имах същия проблем с моята печка която е ТД и почти няма електроника.
                  Когато почвах да я настъпвам се истрелваше тегаво и а когато стигнеше до 3000об./мин. започваше едно глъхнене на двигателя и от части си повишаваше и шума на мотора.
                  Също при потегляне на светофар се получаваше и леко притрисане на колата.
                  Ходих по майстори и слушах историй от рода-ми може дюзите да пикаят ,може турбината да е заминала,тя помпата ти е за ремонт и т.н.
                  Предположих ,че най вероятно за да прави такива изпълнения не и стига гориво ,смених горивния филтър но нещата не се промениха.

                  Та така за откаченото ми предложение.
                  1.во Отиди някаде където има пистолет за обдухване.
                  2.ро Отвори си капачката на резервоара и предния капак.
                  3.то разкачи мъркуча който идва от резервоара и отива в горивния филтър.
                  4.то Пъхни пистолета в маркуча и надувай в обратна посока към резервоара докато не започне да излиза синкав пушек от резервоара.
                  5.то смени горивния филтър.
                  6.то пали и пробвай дано да е от това.

                  Защо е цялото това упражнение?
                  Защото при турбо дизела сондата която е в резервоара има една цедка която е доста ситна и се запушва много лесно.
                  Защото при нашите горива се отделя нещо като киша в резервоара която задръства тая цедка и като цяло горивната с-ма.

                  При моята проблема се реши след тази маниполация ,дано и при теб да се получи.
                  Хмм.Ще го направя и аз това упражнение,но мисля да да извадя цедката.

                  Comment


                  • #10
                    По добре не вади цедката а си изчисти резервоара ,защото си мисля ,че тия горивни филтри в БГ са ми доста фалшиви и нямат нищо общо с оригиналния на Бош и в крайна сметка може да ти пострадат помпата и дюзите.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
                      По добре не вади цедката а си изчисти резервоара ,защото си мисля ,че тия горивни филтри в БГ са ми доста фалшиви и нямат нищо общо с оригиналния на Бош и в крайна сметка може да ти пострадат помпата и дюзите.
                      Искаш да кажеш,че трябва да го свалям ли?

                      Comment


                      • #12
                        на място форсира ли се хубаво или пак до 3К и неще повече ако и на място и на скорост е едно и също търси причината в електрониката а не в горивопровода
                        146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                        145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                          на място форсира ли се хубаво или пак до 3К и неще повече ако и на място и на скорост е едно и също търси причината в електрониката а не в горивопровода
                          Точно.
                          Ако е гориво то на място ще се реже но на пътя не ако е ел както каза колегата търси там.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                            на място форсира ли се хубаво или пак до 3К и неще повече ако и на място и на скорост е едно и също търси причината в електрониката а не в горивопровода
                            на място си се форсира проблема е в движение и по изнанагорно при изпреварване е много тромава вместо да се изтрелва тя набира бавно
                            alfa romeo 145 1.9 jtd 2000г.

                            Comment


                            • #15
                              Според мен проблема е в горивото.
                              Пробваи това което ти казах и пиши.

                              Comment

                              Working...
                              X